Allice on Facebook
Agentura Allice

Komplexní servis

POŘÁDÁNÍ KONFERENCÍ

Ucelená organizace – ubytování účastníků, parkování, zajištění prostoru, technická podpora, scénář akce, catering, doprovodné programy, bezpečnostní opatření, navigační systémy, tlumočení, doprava autobusy atd.

POŘÁDÁNÍ FIREMNÍCH AKCÍ

Pořádání firemních akcí, kulturních a sportovních akcí na klíč. Zajištění prostoru, scénář akce, kulturní program, moderace, technické podpory, catering, bezpečnostní opatření, navigační systémy atd.

KOMUNIKACE

Inzerce pomocí klip rámů v nemocnicích, kadeřnictví, fitness centrech, úřadech.
A4 samolepky na skřínkách ve fitness centra.
Komunikace v business a shopping centrech.
Cílené SMS s možností cílení na lokalitu, věk, pohlaví atd.
Inzerce v meziměstských autobusech a vlacích LEO Express

PROMOTION a PODPORA PRODEJE

Ucelený servis – vypracování tourplánu, zajištění prostor v řetězcích, uskladnění a logistiku POS materiálů, promostolků a promomateriálů, hostesky, brigádníci a supervize. Reporty vč. zpracování z každého promodne, fotodokumentace a informací o vydaném zboží z druhotného vystavení. Jsme si vědomi velké důvěrnosti informací spojených s každým podobným projektem. Více v sekci reklamní akce.

TECHNICKÁ PODPORA

Ucelená technická podpora zahrnuje například pártystany, mobilní zastřešení, navigační systémy, pódiové systémy, ozvučení, osvětlení, dekorace.

MERCHANDISING

Pravidelný merchandising – poskytujeme komplexní servis na prodejní ploše, pravidelné doplňování výrobků dle daného harmonogramu, kontrolu záručních dob, správnost cenovek, rotace zboží, objednávky zboží, doplňování POS materiálů, cenový monitoring, audit dostupnosti zboží atd.
Krátkodobý či sezóní merchandising – instalace regálů, uvádění novinek na trh, remodeling plánogramu, kontrola vratky. Monitoringy maloobchodního trhu, přelepování zboží, exekutiva centrálně dohodnutých akcí atd.
Servisované řetězce: Ahold, Tesco, Kaufland, Billa, Globus, Makro, Careffour, Bauhaus, Baumax, OBI, Hornbach

MYSTERY SHOPPING

Nabízí vyhodnocování služeb diskrétním, objektivním a profesionálním způsobem. Součástí mystery shoppingu může být také motivační program, který směřuje prodejce k preferování zboží či služeb zadavatele