Pořádání konferencí
Header bottom line

Konference umožňují vašemu podnikání zlepšit reputaci vaší značky tím, že se stanete lídrem v oboru. Naše agentura pro organizování konferencí poskytuje specializované služby všem od velkých společností až po malé podniky ve specializovaných odvětvích. Naše síla spočívá v tom, že dokážeme sestavit vaši konferenci tak, aby podpořila poselství, které chcete předat.

Vaše pořádání konference bez stresu začíná zde

S více než 20letými zkušenostmi jako organizátoři konferencí s vámi úzce spolupracujeme před akcí i během ní. Nejprve nám sdělíte Vaše představy a vize konference, ihned začneme pracovat na návrhu realizace. Jakmile budete spokojeni s naším návrhem a náklady, pustíme se do plánování, organizování a koordinace vašich požadavků na konferenci. Poté můžete v klidu relaxovat s vědomím, že se o věci stará tým, kterému můžete důvěřovat.

Na velikosti projektu nezáleží

Věnujeme stejnou péči a energii drobným projektům s 25 účastníky, tak velkým konferencím s několika sty hosty. Na prvním místě je vždy nalezení vhodného řešení, které odpovídá Vašim představám. Samozřejmě platí, že s čím větším předstihem se projekt plánuje, tím větší je výběr zajímavých prostor, hotelů a v neposlední řadě doprovodných programů. Ano, je možné organizovat konferenci „na poslední chvíli“, ale zde je vždy potřeba počítat s ústupky a kompromisy.

Komplexní řešení pro pořádání konference

Poskytujeme kompletní řešení pro správu každého aspektu při pořádání konference. To zahrnuje organizaci logistiky a AV, navrhování a sestavení rozvržení póda a plánu sedadel. Náš specializovaný tým pro akce vždy myslí o krok napřed, aby zajistil, že i ten nejmenší detail bude zvážen a zohledněn v širším obrazu.

Organizování konference na více místech současně také představují řadu jedinečných výzev, pro které jsme schopni poskytnout jedinečná řešení. To zahrnuje přesné plánování pohybu zdrojů, přesuny hostů, zhuštění časových plánů a mnoho dalšího. Jako zkušeným organizátorům konferencí náš přístup umožňuje dodat kompletní balíček, který vás udrží v souladu s plánem a rozpočtem a zároveň vytvoří spojení s vaším publikem.

Vždy se snažíme vytvářet nové a kreativní nápady, aby vaše konference vynikla z davu. Od vizualizace a plánování prostoru až po pohled na způsoby, jak zvýšit účast delegátů a vytvářet fantastické prezentace, Agentura Allice poskytuje celkové řešení, které pokrývá celý zážitek z konference. Jedná se i o doprovodné programy, odehrávající se po konferenci, které podtrhnou celý projekt. Například neformální večeře kde je úžasný table mapping.

Pokud pořádáte konferenci a chcete pro své hosty něco speciálního, pak si nesmíte nechat ujít nabídku tematických večerů, které máme k dispozici. Zážitek, na který vaši hosté nikdy nezapomenou. Jedná se o důležitý bod, který je ideální pro networking a vytváření trvalých vazeb.

MÍSTO KONÁNÍ

Interiéry s dostatečnou kapacitou, technickým zázemím, navigačními systémy pro snadnou orientaci a s doprovodnými službami (kopírování dokumentů, skenování a tisk asistentky a další služby).

DOPRAVA

Individuální transfery mezi letištěm a hotelem.
Zajištění hromadné dopravy luxusními autobusy.
Zajištění dopravy vlakem s vyčleněnými vagóny.

PARKOVÁNÍ

Parkování s vyhrazeným stáním i na monitorovaných parkovištích.

BEZPEČNOST

Rámové detektory výbušnin a kovů + ruční detektory.
Bezpečnostní pracovníci vně i uvnitř objektu.
Odhalení odposlechu ve vybraných místnostech.

UBYTOVÁNÍ

Doporučení vhodné lokality a hotelu s přihlédnutím k požadované kvalitě, umístění a dostupnosti.

REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ

Registrace dle předem schváleného seznamu, předání materiálů, popřípadě sluchátek pro simultánní tlumočení.

TLUMOČENÍ A PŘEKLADADY

Simultánní tlumočení, simultánní přepis, překlady dokumentů.

OBČERSTVENÍ

Coffee breaky, obědy i večeře formou rautu dle předem schváleného menu.

DOPROVODNÉ PROGRAMY

Večerní doprovodné programy s živou hudbou pro aktivní i pasivní zábavu. 
Denní doprovodné programy – standardní i netradiční, gastronomické zážitky ve vybraných restauracích, komentované prohlídky města a další zážitkové aktivity.

DÁRKY PRO ÚČASTNÍKY

Dárky na přivítanou i po ukončení společenské akce na památku v luxusním dárkovém balení.

Galerie

Proč si vybrat právě nás?

Ikona house
Rok založení 2000
Ikona ČR
Pokrýváme celé území ČR
Ikona search
Soustředíme se na detaily u všech akcí
Ikona communication
Dynamická komunikace
Ikona list
Zodpovědnost a spolehlivost

Naši klienti

logo AXE
logo Gardena
logo Gucci
logo KFC
logo Dolce a Gabbana
logo Tesa
logo Reebok
logo Burger King
logo Hugo Boss
logo ČSOB
logo adidas
logo BDR Therma
logo Solight
Logo Sellier Bellot
Logo Webasto
Logo Author