Vysoká čtivost
Více než polovina respondentů, kteří čtou reklamní SMS, uvedla, že SMS přečte prakticky ihned, což znamená do 10 minut od jejího doručení. Dalších 22 % si potom zprávu přečte v řádu několika hodin a zbývajících 8 % ji přečte do konce dne. Jedná se tedy o skvělý nástroj především v kombinaci se správným načasováním. Nejvhodnější čas rozesílky je mezi 9 – 11 hod. a mezi 15 – 19 hod. Vaše sdělení díky tomu dokáže nabrat na relevanci, což zvyšuje celkový výkon kampaní.
Link v reklamní SMS zákazníci využívají
66 % všech zákazníků považuje link v SMS za užitečný. Jde o skvělý podnět k akci v rámci kampaně a zároveň umožnit snadno získat více informací. V některých cílových skupinách však zákazníci nejsou schopni konzumovat velké množství informací ze svého mobilního telefonu. Dokonce až 38 % respondentů uvedlo, že odkaz si dodatečně ještě vyhledají a prohlédnou v internetovém prohlížeči na svém počítači.
Také SMS může být virální
Reklamní SMS je médium, které se velmi snadno šíří přeposílaním. Zajímavé textové zprávy přeposílá rodině či známým 40 % zákazníků. Dosah vaší kampaně tak může být větší než původní cílová skupina. Mezi výhody tohoto mobilního marketingu patří neagresivita, uživatelé SMS znají, používají a čtou.