reklamni sms
Header bottom line

Vysoká čtivost

Více než polovina respondentů, kteří čtou reklamní SMS, uvedla, že SMS přečte prakticky ihned, což znamená do 10 minut od jejího doručení. Dalších 22 % si potom zprávu přečte v řádu několika hodin a zbývajících 8 % ji přečte do konce dne. Jedná se tedy o skvělý nástroj především v kombinaci se správným načasováním. Nejvhodnější čas rozesílky je mezi 9 – 11 hod. a mezi 15 – 19 hod. Vaše sdělení díky tomu dokáže nabrat na relevanci, což zvyšuje celkový výkon kampaní.

Link v reklamní SMS zákazníci využívají

66 % všech zákazníků považuje link v SMS za užitečný. Jde o skvělý podnět k akci v rámci kampaně a zároveň umožnit snadno získat více informací. V některých cílových skupinách však zákazníci nejsou schopni konzumovat velké množství informací ze svého mobilního telefonu. Dokonce až 38 % respondentů uvedlo, že odkaz si dodatečně ještě vyhledají a prohlédnou v internetovém prohlížeči na svém počítači.

Také SMS může být virální

Reklamní SMS je médium, které se velmi snadno šíří přeposílaním. Zajímavé textové zprávy přeposílá rodině či známým 40 % zákazníků. Dosah vaší kampaně tak může být větší než původní cílová skupina. Mezi výhody tohoto mobilního marketingu patří neagresivita, uživatelé SMS znají, používají a čtou.

Reklamní SMS dokáže motivovat k impulsnímu nákupu.

Proč si vybrat právě nás?

Ikona house
Rok založení 2000
Ikona ČR
Pokrýváme celé území ČR
Ikona search
Soustředíme se na detaily u všech akcí
Ikona communication
Dynamická komunikace
Ikona list
Zodpovědnost a spolehlivost

Naši klienti

logo AXE
logo Gardena
logo Gucci
logo KFC
logo Dolce a Gabbana
logo Tesa
logo Reebok
logo Burger King
logo Hugo Boss
logo ČSOB
logo adidas
logo BDR Therma
logo Solight
Logo Sellier Bellot
Logo Webasto
Logo Author