Zážitková firemní akce
Zážitkové akce se stávají stále populárnějšími, protože podniky se snaží vytvořit užší vztah se svými zákazníky. Cílem je ponořit účastníky do značky a zasílání zpráv prostřednictvím zábavného a nezapomenutelného zážitku. Spojením pozitivních emocí s vaší značkou nebo podnikáním je pravděpodobnější, že zákazníci budou chtít investovat do vašich produktů nebo služeb, protože se s nimi budou cítit emocionálně spojit.
Kongresy
Kongresy jsou křížencem mezi konferencí a veletrhem a jsou obvykle více tematické. Zde přijdou specialisté v oboru, aby diskutovali o svých oblastech odbornosti (jsou obzvláště oblíbeným formátem firemních akcí ve zdravotnictví a farmaceutickém sektoru). Firmy na kongresy často posílají své zaměstnance za účelem vzdělávání a zjištění faktů. Jsou také příležitostí pro Vaše zaměstnance, aby byli považováni za myšlenkové vůdce ve svém oboru, takže jsou skvělým propagačním nástrojem. Často poskytují podnikům příležitosti k vystavování, uvádění produktů na trh a sponzorování klíčových oblastí.
Valná hromada / Výjezdní zasedání
Obvykle se jedná o formálnější firemní akci, na kterých se scházejí klíčoví členové představenstva a akcionáři, aby diskutovali o výkonnosti podniku. Podniky je využijí jako příležitost předvést obchodní úspěchy a příležitost odměnit a poděkovat akcionářům. Výjezdní zasedání často po vrcholový manažment firmy pro budování týmu či zvýšení kreativity na neutrálním území. Více pro Výjezdní zasedání
Slavnostní představení
Tento druh firemních akcí může být podle potřeby zcela jednoduchý nebo složitý. Firmy využívají tyto události k vytváření „rozruchu“ a vytváření PR kolem uvedení něčeho nového, včetně produktů, služeb, budov / kanceláří atd. Mohou být zacíleny na různé publikum, zákazníky, média, zainteresované strany, zaměstnance, přičemž často mísí vzdělávací zážitek s oslavou. Ke zviditelnění těchto událostí a rozšíření dosahu daleko za ty, kteří se jich účastní, se používá mnoho taktik.
Gala večery, firemní oslavy a předávání cen
Přestože se jedná o dva různé typy firemních akcí, často se konají společně. Slavnostní předávání cen lze využít mnoha způsoby. Pokud jsou organizovány firmou, mohou odměňovat a motivovat zaměstnance, dodavatele, prodejce a zákazníky poskytováním ocenění v několika kategoriích, aby byly oceněny úspěchy. Firmy sponzorují ceny ze svého oboru, aby propagovaly své podnikání, zlepšily svou pověst a zvýšily povědomí o značce. Slavnostní večeře, které se obvykle konají spolu s předáváním cen, mohou být také organizovány nezávisle pro všechny skupiny publika, obvykle jsou příležitostí, jak svou značku lépe sladit s účastníky a sdělit jim poselství.
Motivační programy
Motivační programy mohou být často kombinací typů spojených s upoutávkovou kampaní a jsou nejčastěji zaměřeny na zaměstnance a prodejce. Mohou začít prodejní konferencí, na které jsou prodejní sdělení a cíle sděleny publiku a dává jim příležitost dozvědět se více o podnikání a produktech nebo službách. Poté následuje série firemních akcí (obvykle v průběhu roku), ve kterých jsou účastníkům připomenuty konečné cíle a to, co je potřeba k jejich dosažení. Program je obvykle zakončen incentivní cestovní akcí, při které někteří nebo všichni diváci zažijí vzrušující a jedinečný zážitek.
Den otevřených dveří
Pořádání dne otevřených dveří je vždy velká příležitost představit zaměstnancům celkový chod firmy. Seznámit se s náročností sekcí, kam se v rámci své pracovní náplně nedostanou, rodiny zaměstnanců se seznámí s prostředím, kde jejich členové tráví převážnou část času a v neposlední řadě je to jedinečná možnost náboru nových pracovních sil. Více pro Den otevřených dveří